fifan

Jag satte på mina easytones och gick ut, fick sån jävla kramp i benen direkt, har aldrig blivit så förut så kanske satt de för hårt eller för löst, något var det i alla fall. Gick till affären och köpte bullar, kunde knappt ta mig hem, haha. Stannade och spände snöret på ena skon och det blev lite bättre, tillräckligt för att jag skulle klara mig hem alltså.
Drog av skorna så fort jag kom innnanför dörren, fifan. Nu har jag käkat frukost och stretchat. Känns bättre nu. Haha.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan möta upp Alexander i stan när han kommer med tåget (vilket tåg är ännu oklart) och sen ska jag köpa mig ett par gummistövlar för mitt presentkort, gå runt lite och få inspiration, komma på vad jag ska önska mig for my b-day :) Har redan sett en jättefin lampa, i typ plåt, svart föreställande ett hus, jättefin. Finns i två storlekar, kanske ska ha en i varje storlek i fönstret? Naaaae, det får inte plats.

Duschen, var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0