Förkyld med Ryan Scheckler

Jag ligger här hemma och känner mig väldigt sjuk, tur man har Ryan, på tvn dock ^^ haha. Har inte åstadkommit några underverk idag heller för er som undrar men man är ju bara människa. Jag har mest suttit/halvlegat i min säng, kollat på sjunde himlen, life of ryan och doctors. Har ätit lite vindruvor, vinkat hejdå till min kille som åkte till jobbet vid elva och ja, nothing else.

Just nu sitter jag och kollar på asos.com, de har 20% rabatt om man beställer innan den 14 september, om man skriver in en kod som finnes på sofies mode sida. Gå in där och ta koden om ni vill ha 20% rabatt.

Jag ska eventuellt beställa en överfin klänning i spets, hellång, kostar strax under femhundringen vilket verkligen inte var så farligt om ni frågar mig.

Imorgon är det taconight här hemma och det är i princip det enda jag har att se framemot i denna veckan, för övrigt är det ju bara sjukdom och snor :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0