frustration

 

Denna modell har jag.

Något som jag kan tycka är hemskt frustrerande är när man är först med något eller bland de första med något. Som easytone, jag köpte dem DIREKT när de kom ut. Då endast stadium sålde dem.
Men vad händer nu? Oj oj oj, de "trendiga" storbloggarna har upptäckt att easytone finns ute, ehm. Okej.

Förmodligen fler som känner frustration över sånt här, samma sak med senilsnöret, hade såna i många olika färger och material för att jag tyckte det var coolt, ett halvår innan det blev "mode". Man blir bara lite trött på sånt, bara för att jag inte har samma stora läsarskara så betyder det inte att man inte kan hitta på saker snarare tvärtom.

Man kommer på snygga modedetaljer som sedan blir snodda av de som har större publicitet och fler läsare. Irriterande.

Kan btw rätta vissa storbloggare som skriver att easytone tränar lår, vader och rumpa 28% mer än andra...

Korrektion: Det är 11% mer effektivt på vader o lår och 28% mer effektivt på rumpan. Enligt reebok, enligt hälsodoktorer är easytone rena bluffen.

Jag tycker de fungerar bra åtminstone och sen kan man ju inte förvänta sig att skorna ska göra jobbet, man måste faktiskt röra på sig för att förbränna.


Kommentarer
Postat av: Josse

När jag hur hur många storbloggare som hade införskaffat sig easytone så tänkte jag direkt på dig! Jag bara eehm och amanda vart före er? Men får alla för sig att köpa dessa skor pga storbloggarna.. Skrattretande.

2010-09-08 @ 19:54:46
Postat av: Amanda

Nauwe, Josse :) hehe, jo men eller hur, det är sjukt skrattretande, men vad ska man göra egentligen?:S det är irriterande, duktigt irriterande!

2010-09-10 @ 17:05:04
URL: http://amandaworld.blogg.se/
Postat av: josse

Haha ja:)

Vi måste ses nästa vecka! Är rätt duktigt ledig hela veckan:)

2010-09-10 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0