Go kväll

Blev erbjuden fest ikväll men jag bytte ju bort nästa söndag mot denna och börjar jobba halv nio imorgon bitti, inte så lyckat så det fick bli ett avböj från min sida, synd för det vore kul med lite festligheter!

Så jag får sitta här hemma och se dansfeber kl 20.00 eller nåt! Jobbet gick bra, inga större skandaler..

En man kom in med sin lille son och handlade och så satt jag då och blippade in hans grejer och sådär, väldigt koncentrerad som jag var så hörde jag inte vad han sa (och jag trodde han sa något till mig) så jag säger artigt "förlåt, vad sa du?"

"nej, jag sa snutt till min lille son"

jag bara: "aha, okej, jag trodde du sa till mig"

Med lite skämtsam ton i rösten: "nja så bra känner vi inte varandra så att jag kan kalla dig det, det vore kanske lite respektlöst"

Hahaha, shit alltså. Han förstod det nog som att jag menade att jag trodde han sa snutt till mig, men jag hörde ju liksom inte alls vad han sa! haha.

Anyway.. lite småpinsam händelse men det är ju sånt som händer. Tur att de flesta kunderna har lite humor så man kan skoja lite hehe.

Nu ska jag ta och göra något annat (VAD KAN MAN FRÅGA SIG!?) och ja, vi hörs helt enkelt sen loved ones!

källa: tumblr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0