goodmorning

HOLA GUAPAS!

Imorse väckte min pappa mig och frågade om jag hört något skrammel inatt. Nej sa jag och undrade varför han frågade en sådan sak klockan sju på morgonen.

"Jo för där står 4 kundvagnar från rusta på gräsmattan"


HAHAHA. Jag var ju bara tvungen att gå upp och titta och mycket väl, fyra kundvagnar från Rusta :P

Rusta ligger ca 50 meter härifrån och det finns en backe där uppifrån och ner till min gata så det vore inte så svårt att få dem att hamna på vår gräsmatta egentligen.

Men jag undrar vem som gjort det! ^^ och jag undrar hur trött jag måste ha varit för jag vaknar alltid av minsta lilla oväsen annars!


Nu vaknade jag precis så det blir snart lite frukost, en sväng på crosstrainern och en dusch.
Klockan två ska jag ju som sagt jobba. Skönt att det bara är fyra timmar idag!


PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0