hål i byxan

Mina sköna, underbara, stretchiga jeans från bikbok har börjar sjunga på sista versen och jag är bekymrad. Det är alltid så svårt att hitta de där perfekta jeansen.
På lördag ska jag in till Malmö, då ska jag leta jeans, främst på bikbok där jag köpte detta paret. Hoppas på att hitta ett par i rätt storlek och som är lite stretchiga, har aldrig trivts i det där stenhårda jeansmaterialet. Det är inte bekvämt för fem öre.

Någon som sett/hört något om jeans med lite stretch i någonstans? till ett lämpligt pris? :)
Tipsa gärna mig.

Nu ska jag torka håret och bestämma vad jag ska ha till mina jeans (upptill alltså) och fem i ett ska jag ta bussen ner till stationen och möta upp Alexander:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0