Höst ecuals sickness

Ja alltså, när det blir höst så blir man oftast sjuk. Jag blir det åtminstone och de flesta jag känner. Min syster är också sjuk. Jag är inte sådär JÄTTEsjuk ännu men även det kommer väl drabba mig inom en snar framtid. Jag känner det mer för varje dag jag varit krasslig. Aja, det är sånt som går över, inte så farligt.

I fredags hade vi kräftskiva här hemma och det gick åt väldigt mycket kräftor! Men det är gott, och nyttigt.
Kvällen avslutades med att jag och min kille såg någon sick jäkla skräckis på tv. Helt sjuk var den och inte särskilt läskig egentligen, bara äcklig, alltså sådär äcklig så man mer kände för att spy, inte skrika av skräck.

På lördagen åkte vi till Malmö som jag berättat förut. Det blev en dag fylld med shopping. I loved it. Med mig hem fick jag: en ljusbeige tunika & en ljusrosa/aprikos långärmad tee med knappar från h&m, ett par jeans, ett par lacktights och ett par fjäderörhängen från lindex, en brosch från monki, ett roligt kort från korthuset och ja, det var nog allt.

Jag och Alexander kostade på oss lite finare middag på bröderna M vid Gustav Adolfstorg i Malmö, jag åt majskycklingfilé med stekt nypotatis och lite grönsaker, Alexander åt anka med körsbärssås och någon potatiskaka. Det var inte alltför gott men men, det kunde vi ju inte veta innan.

21.00 gick vi till Royal biografen och såg Toy Story 3 3D, den var jättebra! Verkligen, men helt onödigt att se den i 3d, tycker att de filmerna som kommit i 3D nu på sistone är väldigt dåliga och det är inga vidare effekter, man ska ju bli lite överraskad. Hur upplever ni 3D filmerna?

För övrigt så blev färgen i håret jättebra och jag är nöjd:) och idag börjar jag min sundare livsstil. Min kille ska hålla stenkoll på mig så jag inte dricker någon cola främst och äter nyttigt + hååååård träning.

Det här fixar jag:)

Men nu ska jag läsa lite bloggar och göra annat. Skriver mer sen och lägger nog upp någon bild också!

Såg ni filmen på trean igår förresten? Dumpad hette den, söt film. Jag gillar sådana lätta, romantiska, komiska filmer som inte är så djupa. Men sen å andra sidan kan jag falla pladask för väldigt djupa filmer också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0