in the jungle, the mighty jungle the lion sleeps tonight

HEJ. Är hemma igen sen en stund. Det blev en mysig runda i stan med Josse :) vi snackade körkort och grejer och vi kom fram till att vi måste ta tag i det och verkligen peppa varandra nu. Vi ligger liksom ungefär på samma nivå i den processen och det känns som att vi behöver varandra lite extra för att klara detta. We can do it!

Vi var på lindex, jag provade en kjol a la längre modell, den var inte så fin som på galgen så det blev inget köp. Var även på H&M där det inte fanns ett skit i min smak idag, jag brukar alltid hitta något där men inte idag.
Sist gick vi till Åhléns där jag köpte en bodylotion på rea, Beckhams "signature", luktar himmelskt! 99 spänn fick jag ge för den, inte så pjåkigt va!?

Vid fyra skulle Josse med tåget till Malmö och min buss gick hem till mig vid samma tid, innan buss och tåg hann vi med lite förfriskning på Espresso House, jag med min is chai och Josse med sin is latte. Mums!

Vilken är er favorit på Espresso house? om ni har någon.. vore kul att veta:)

PUSS PÅ ER.


body lotion :D


Kommentarer
Postat av: moa

Idag är jag grymt trött, det har regnat och jag har mått allmänt dåligt. Nu ska jag äta potatis med lök-smör sås. Riktigt gott faktiskt hihi :)

2010-09-13 @ 17:57:20
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Josse

Vi skall klara det :):)

2010-09-13 @ 19:49:55
URL: http://missazizi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0