Inför förkylningen

Nu när jag känner av förkylningssymptomen och att det trappas upp för varje dag så är det väl lika så bra att köpa in lite grejer som kan göra det bättre och hjälpa mig att bli frisk snabbt.
Ska ner till min mormor och morfar och hämta något med min mamma. Sen ska vi till affären och köpa blåbärssoppa, lite halstabletter och lite annat som kan vara bra när man är förkyld, ska nog t.ex. köpa näsdukar för de går åt när man är förkyld. Kanske lite jordgubbskräm också som glider ner i halsen kallt och skönt och inte behöver tuggas eller gör ont att svälja.

Kanske får med mig någon mysig tidning hem också.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på ullared på kanal 5, förresten! Nu för några veckor sen när vi var i Ullared med familjen+ min kille så var de ute och filmade och jag och min kille gick rakt in i jäkla filminspelningen:O
Så det kan hända ni ser mig och min kille och även andra från min familj i något av programmen, har ingen aning om vilken episod vi kommer med i eller om vi ens kommer med - de kanske klipper bort oss :'( haha.

Nu bär det av till affären. Puss så länge. Ikväll ska jag betala räkningar och det kommer förmodligen komma upp en och annan bild här också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0