körkortskitet

Alltså, GUD. Jag vill ha ett körkort, visst. Men hur mycket? Nja, inte SÅ mycket. Jag känner ofta att det är andra människor som liksom pressat fram det för vad har jag för nytta av ett körkort? Jag har nära till allt och känner inte av något behov där jag är i mitt liv nu.
Jag kommer säkert komma till en punkt i livet då jag verkligen känner för det och det vore skoj om jag hade börjat med det då MEN nu är det bara så att jag redan slösat så mycket pengar på föräldrarutbildningen, övningskörningar med mina föräldrar, bensin, körskola, riskettan (som jag inte ens vet hur länge den gäller så jag får säkert göra om den!) och en massa annat. Det kostar skitmycket och jag hade kunnat hitta hundra roligare grejer att lägga pengarna på!

Nu måste jag hitta en bra körskola för där jag gick förut var bara slöseri med pengar så det gäller att hitta en lärare och skola som jag trivs med och känner mig trygg med.

Hur fan ska detta gå till. Jag börjar bli så jävla less på det och framförallt är jag så jäkla stressad av detta och kan knappt tänka på annat nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du nu ångrar dig och vill ta körkort. Gör det då här: http://www.trafikskolan-i-olofstrom.se/ Jag tog mitt körkort där dom är svin bra!! <3

2010-09-08 @ 20:59:15
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0