Långt uppehåll är över

Härmed svär jag, Amanda, att jag inte ska ha fler sådana här långa uppehåll från bloggen. Men sorry, jag har jobbat 6 dar av 7 i förra veckan plus måndag och onsdag i denna veckan, nu jobbar jag inte förrän typ onsdag nästa vecka.

Som ni alla vet så har jag ett vanligt jobb och arbetar inte som "bloggare" så tiden kan inte alltid finnas till att skriva i bloggen, dessutom är det inte särskilt intressant att skriva om mitt jobb när jag jobbar från morgon till kväll.

Idag ska jag umgås med min pojkvän som kommer hit lite senare, först ska jag ut på en morgonpowerpromenad, gå inom affären och köpa lite bullar:) Senare ska vi ner till stan och kvällen avslutas troligtvis framför tvn hemma hos honom.

Imorgon är det fredag vilket innebär kräftskiva och på lördag ska jag på bio med min favoritkille:) Alexander of course. Kan ni gissa vilken film vi ska se? Ganska otippat kanske, men försök.

Nu ska jag hoppa i tajtsen, teen och mina easytone och bege mig ut. Ni borde alla skaffa er ett par easytone, de är helt fantastiska. Man får kramp i benen efter en promenad och såååån träningsvärk så nog måste de göra underverk.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0