Nej men har ni hört på maken?

Jo alltså, det var såhär va.. jag var nere i stan i förmiddags och vad händer?
JO, jag och min mamma bestämmer oss för att göra ett besök på Lindex. Nämen oj vad märkligt tänker ni. I KNOW. Det är så märkligt att JAG av alla människor går in i en butik. JAVISST.
Men till något ännu märkligare och ännu mer genialiskt: Vad ser jag? JO en skylt vid dörren som säger:

"50% rabatt på alla leggings och alla blusar & skjortor"

SJUKLIGT BRA ALLTSÅ. Jag går in. Hittar först inget men sen... VAD HÄNDER TROR NI?

jo, jag hittade ett par leggings. Nämen oj, vilken märklig händelse!

Det var ett par med skinnimitation fram och vanligt svart tyg bak, weird alltså. Men jävligt lady gaga. ELLER INTE.

Jag säger till min mamma: jag tror nog att jag slår till faktiskt.

Oj gör du, ska du verkligen säger min mamma. (Nej det sa hon inte alls, hon tyckte in fact inte att det var minsta konstigt att jag skulle köpa ett par leggings på extrapris, varför skulle hon reagera liksom?)

OCH JAG SÄGER: JA, det är nu eller aldrig. (Jag sa inte det där heller alltså)

Vi ser kön och fy tusan vad lång kö. Nej minsann sa vi och tog rulltrappan ner till barnavdelningen där det inte syntes till en endaste liten kotte så där kunde vi ju betala i godan ro.

Och detta var då alltså det som hände, som egentligen inte var minsta skoj. Förutom att jag alltså fick leggingsen för 99,50 istället för 199. Mer än så var det egentligen inte.

Men det blir ju vad man gör det till :D



Ser ut att vara blå på baksidan men det är de inte, nene, svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0