nyshoppat

Gårdagen blev helt fab, jag och Hannah möttes vid värnhem inne på Entré i Malmö. Vi gick runt lite, käkade sallad på mc D's och sånt där trevligt.
My och tre av hennes vänner anslöt något senare till vår duo och vi gick runder på Entré och kikade i än den ena butiken och än den andra. Kul!

På cubus köpte jag en underbar guldig orm som slingrar sig snyggt runt halsen med nattsvarta ögon, dock blev jag lite sur igår när jag såg att min lilla orm är skadad. Så det får bli goodbye till den och hej till en ny. För bytas ska den!

På dinsko fick ett par underbara svarta kängor med lagom klack följa med hem till mig, för 499 kr + lite putskräm.

Från H&M kom en skir liten svart  och vit-hjärtad dröm med hem och ett par svarta stayups som jag ska ha under ett par halvtunna svarta strumpbyxor på höstens alla fester och firanden. 

På New Yorker hittade jag en sådan underbar skinntub som dollyblond bär så fint, dock en storlek för liten så nu har jag ett mål att uppnå - komma i skinntuben! Den var på rea dessutom så det var helt ännu mer toppen.
En liten hjärtklutch med blommor på fick också hänga med ner i påsen och en t-shirt med 3/4 ärm och army detaljer på axlarna - även den på rea. 

Köpte även mascaran telescopic explosion från l'oréal och ett par solbrillor på bik bok, där de hade extremt bra smyckes-och accesoar utförsäljning, tag 2 betala för en och 3 för 59 kr. Beroende på vilket ställ man tog smyckena ifrån. Mina kom från 3 för 59 så jag fick solglasögonen plus ett par örhängen och ett halsband för mindre än vad bara solbrillorna kostade. 

Och vet ni vad? Idag kom mitt paket från dalala. Med fyra lovely bh'sar! I love them. Beställde två av den ena modellen och vet ni? Det var just den som satt allra bäst. Vilken tur va? 


Bilder på allt laddar jag upp senare idag eller så!:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0