One hour left





Känner varken smak eller doft och ikväll är det taconight här hemma med bara familjen, min kille stannar hemma för att undvika att bli smittad, jag tyckte det var synd att han ska riskera det så det var såhär det fick bli och vi ska ses på söndag så det är lugnt:)
Just nu är det bara en lååång jäkla väntan känns det som, min pappa jobbar länge varannan fredag - till 19 och detta är hans långa fredag så det är en hel timme kvar till taco. Åhh.

Gav upp vid frukosten idag då jag inte känner någon smak (som jag skrev först) och dessutom är jag inte alls hungrig när jag mår såhär. Brukar tappa aptiten när jag blir förkyld. Vad finns det för mening att äta när man varken är hungrig eller smakar hur det smakar. De kalorierna kan jag spara mig:)

Imorgon blir det inget jobb för mig, sjukade mig förut. Det känns verkligen inte som att detta kommer gå över till imorgon nämligen, dessutom skulle jag börja åtta så jag har bara natten på mig att bli frisk och just nu känner jag mig inte alls bra så det lär nog inte ha blivit särskilt bra till imorgonbitti heller.

Åh, vad det är tråkigt att vara sjuk, jag försöker dämpa det med nässpray, näsdukar, vatten och alvedon, hjälper för stunden men det kommer ju tillbaka:( Åh.


Bilden är definitivt inte från idag, idag vågar jag inte visa mig för allmänheten av risk för att skrämma iväg den lilla skara som läser :( Nej, nej, bilden gör mig glad då den är tagen dagarna efter jag kom hem från Dubai och hade tränat gym varje dag i princip på semestern och gått ner i vikt (dock syns det inte längre:()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0