PUSS

Haaaaj! Som vi säger här i Skååne ;D
Nu är jag hemkommen från jobbet och ska strax äta lite middag, när den är klar:) Håller på att planera min 20 årsfest också ikväll och skriver ner vad vi ska ha för mat, dryck, vem jag ska skicka inbjudningar till osv.
Kommer bli skoj!:)

Köpte med mig en tidning hem från jobbet, bilagan till aftonbladet (tror jag det var) Historia tror jag tidningen heter och ja, det är då alltså en tidning om vår världs historia. Jävligt intressant måste jag säga.

I detta numret står det mycket om KKK (ku klux klan) och deras hemskheter med lynchning och annat sådant hemskt som de gjorde och fortfarande faktiskt utsätter den svarta befolkningen för.

Det är även en analys av målningen över Jesus sista måltid, där det står en hel del intressanta grejer och lite om Hitler och lite om mumier och sådär. Riktigt intressant!

Jag köpte även ett nummer av Extra där jag förstås är mest intresserad av Elin Klings modetips:) den delen sparar jag till ikväll, hihi.

Imorgon är det lördag och då börjar jag inte förrän halv tre(!) lite sent, men men.


NU ÄR DET DINNER. PUSS

skriver mer om ca en halvtimme och lite till typ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0