red nails, hot ass

Jag kör på tajt, tajta jeans imorgon och röda naglar. Jeans så tajta att magfläsket hänger över kanten men vad gör väl det? för gud välsigne den som kom på oversized tröjan.
Man fixar det lätt som en plätt och magen är bara en tillfällig besökare, den kommer att vara borta inom kort om jag får som jag vill.
Vi ska gå från 100% fläskfett till 100% muskler.

Men bara för att jag tycker jeansen sitter så jäkla snyggt över rumpan på mig så ska ni få exklusiva rumpbilder. Kenza lade ju för fasiken upp bilder på sig själv hoppandes i sängen på sitt hotell i endast trosor och en t-shirt i förra veckan så jag tänker: hur farligt kan det vara?

Ska ni kalla mig slampa för att jag lägger upp bild på min rumpa iförd tajta jeans så får ni åtminstone kalla mig jeansslampan. Jatack. Annars kan det va!

Nu kommer bilderna i alla fall:



 

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0