Stora staden tomorrow

Imorgon ska bli en najsig dag, då ska jag nämligen åka till Skånes huvudstad och träffa min kära lilla Mu, vi har inte träffats sen typ innan jul!? sjukligt länge sen i vilket fall som helst.

Idag träffade jag Hannah som jag inte träffat sen min student den tolfte juni förra året (2009!!), vi tog en fika och kikade lite i butikerna i stan. Riktigt trevligt att träffa henne igen:) alltför längesen!

Men tillbaka till morgondagen. Min dag ska jag kickstarta med ett ordentligt träningspass typ nio eller tio på morgonen. Kanske tidigare om jag orkar. Sen blir det duschen, sminkning och hårfix och elva, tolv eller ett tar jag tåget mot Malmö och möter My och en av hennes tjejkompisar där inne.

Sen ska vi gå och kolla lite på stan, shoppa något eventuellt :) jag har sett en superfin klänning på gina som jag kan ha till någon av festligheterna som väntar nu i höst!

Sen imorgon kväll ska vi förmodligen festa till det lite och ta en eller annan drink :) får se vad kvällen bjuder på.

Ska i alla fall bli kul!


Nu ska jag städa och packa min väska till imorgon + plocka fram outfit för imorgon och kanske en extra festoutfit om det nu blir party imorgonkväll.

Imorgon ska jag köpa nya stayups! Det är så himla coolt, precis som taylor momsen!
fast jag vågar inte ha så kort kjol och så tänkte jag ha dem till ett par vanliga svarta strumpbyxor och alltså inte helt barbent!:) det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0