Torsdag - hemma igen

Då var det redan torsdag och imorgon är det löning för min del - om jag förstått det hela rätt ^^
Och vet ni vad? Jag har faktiskt ganska mycket kvar av förra lönen, jag är ganska stolt över mig själv, annars brukar jag ha typ en hundring kvar (fast då har jag ju satt av lite på mitt sparkonto förstås) så det är framsteg från min sida!:)
I veckan har jag varit hos min kille varenda dag, hans föräldrar har varit i Portugal sen förra torsdagen så ikväll kommer de hem igen:)

Vi har haft en mysig vecka, vi har varit i Lund - på nova lund och burlövcenter, ska lägga upp bilder på det jag köpte senare idag när jag fotograferat det:) det blev inte så mycket shopping, bara något litet:)

Jag har känt mig som värsta hemmafrun och jag gillar det, om min kille skaffar sig ett väldigt välbetalt jobb så kommer jag nog sluta jobba eller gå ner väldigt mycket i timmar och bli housewife. Det hade jag gillat. Gått och fixat i huset hela dagarna, lagat mat, städat, tvättat, åkt och handlat mat - och kläder och skor förstås. Det vore nog ganska skoj och sen hade jag ju umgåtts med mina housewife-vänner haha:P

Igår lagade vi tacos, väldigt enkelt och gott, satte oss framför tvn och kollade på 2½ män och idol, såg ni förresten "Välkommen åter!", tv4's nya humorsatsning? Jag tyckte det var skoj faktiskt.

I förrgår åt vi makaron och tonfiskgratäng, jättegott och tidigare i veckan åt vi pizza, en annan dag blev det köttbullar, potatismos, brunsås och lingon + lite kokta morötter och andra grönsaker :)

I tisdags var jag i stan med Josse och drack lite ischai på EH, vi var även och shoppade på åhlens och h&m :)


Nu ska jag äta lite lunch:) blir pastarester.
Bilder kommer sen!:) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0