Tvillingar

Tvillingpar är så himla söta tycker jag. Såg på tyra show precis ett tvillingpar som fick panik om de inte såg EXAKT likadana ut. Haha. Lite extremt kanske?
De hade ALLTID exakt samma kläder på sig och hade de t.ex. olika färg på jeansen så blev det kaos för dem.

När jag får barn vill jag ha tvillingar så de aldrig behöver vara ensamma och får den relationen som bara tvillingar kan ha. Den nära, nära relationen. Man kan ha en nära relation till sitt syskon men så nära som tvillingar är kan man nog faktiskt inte bli som vanliga syskon! Tycker att det är så fint med tvillingar! <3

Bilder från weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad tycker du om mina nya saker? :D Shoppade för över 1700 kr...hehe.

2010-09-22 @ 20:28:41
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0