WHY?

Åh, för typ ett halvår sen sökte de på tv3 folk till ett kommande projekt på kanalen som gick ut på att gå ner i vikt och hårdträning. Jag var SÅ sugen på att anmäla mig och liksom komma i toppform men så tänkte jag att "det är säkert för såna som är riktigt, riktigt, riktigt tjocka som i biggest loser och inte såna som är halvfeta som jag"
MEN VAD ÄR DET JAG SER? Nu börjar de göra reklam för Anna Ankas nya träningsprogram där några personer ska gå ner i vikt och hårdtränas under en period.
Nu ångrar jag mig VERKLIGEN! Gud vad man han blivit smal om man tränat med Anna Anka, hon hade kört med mig tills kilona rann av mig.

Gosh, vad jag blir frustrerad över sånt. Dessutom hade man ju fått åka till USA igen och det hade inte varit fy skam, inte fy skam alls faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0