12.46, Onsdag 20 April

En något knäpp bild på mig från min studentdag 12 juni 2009, tagen i lärarrummet strax innan det var dags att springa ut :)
Hej hopp. Sitter och slöar. Om en timme & en kvart skall jag infinna mig på ICA kvantum för ett jobbpass. 14-19.45.
Sen imorgon är det ännu ett pass mellan 7 och 13. Därefter ska jag på H&Ms clubdag i stan :) 10% på allt i butiken och vet ni vad? Igår fick jag ett brev från H&M, som man får lite då och då med rabattcheckar, jag har tidigare fått typ en check på 50 kr. Nu fick jag TRE på 200 spänn stycket, 600 SPÄNN! Som jag kan handla för. Blev skitglad!
Fredagen bjuder på påskmiddag här hemma och en heeeel ledig dag från jobbet. Lördagen blir det likaså påskmiddag fast hos Alex föräldrar :) trevligt, innan dess ska jag jobba mellan 8 och 14!
Söndagen är jag fri och ska åka till vårt årliga påskbesök hos farmor och farfar :) blir förmodligen lite påskmat där med, haha. Snacka om att man kommer vara trött på det efter denna veckan!
Nej, nu ska jag gå och göra mig klar för jobb :) fixa håret och lite sådant.  KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0