friday :)


En dag i veckan då solen var framme :)




...och jag har varit ledig heeeeeela dagen. Inga måsten, bara precis det jag känt för. Sov till ungefär nio sen gick vi upp, Alex skulle stretcha .. han kör ett program stretching som tar en timme så jag passade på att sticka ut på en snabb powerwalk på ca 15 minuter men oj vad härligt :) vädret var inte det bästa men luften var frisk och sådär och det var inte särskilt kallt så det var nice ändå.

Sen har vi varit på åhléns och där köpte jag mig ett läppstift ... det här nya lipfinity lip tint från max factor, ser ut och känns exakt som en tuschpenna, känns dock inget när man väl satt på det. Jag har det på just nu och läpparna känns precis som när man inte satt något på dem men så kollar man sig i spegeln och så är de helt färgade. Konstig känsla men det är ju praktiskt, slipper man sätta på nytt så ofta :) 99 kr kostade den just nu på åhléns eftersom det är lansering av den!

Jag köpte nr 07 i en röd-rosa färg, skitfint :) visar er typ imorgon när jag tar en bild.. efter högskoleprovet imorgon ska vi nämligen ut och festa. Man måste ju ta slut på exakt ALLA krafter på en och samma dag, jodå. Haha.

För tillfället sitter jag och väntar på att vår wellington-fläskfilé ska bli klar :) den är i ugnen just nu och till det ska vi ha hasselbackspotatis, kommer nog bli skitgott hoppas jag på.

Senare ikväll ska jag göra en liten ändring i mitt hår, vad får ni se senare när bild kommer upp! ;D spännande va!?

Ikväll ska vi troligtvis ta en liten kvällspromenix, det är ju så himla ljuvligt väder nu! Soligt och fint. Love it!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0