Guten kväll

Hellu. Har precis kommit hem från en middag på restaurang regement, käkade kycklingfilé med stekt potatis, grönsaker och bearnaisesås.
Glömde berätta förut att jag numera är mer eller mindre brunett (mer), det skulle bli mer röda toner men det blev brunt :O jag blev något missnöjd men färgen är fin och jag tycker själv att det klär mig :) tur att det inte blev svart bara för då hade jag nog sett alldeles för blek ut ^^
bild får ni se vid tillfälle :) 

Ikväll vet jag inte riktigt vad som väntar, åker eventuellt till Alex redan ikväll, vi får se. Vi ska ju fira hans mamma imorgon. (Japp, våra mammor fyller år dagarna efter varandra, lite coolt faktiskt!)
Ha en najs kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0