Söndagen

Hej allihopa.

Igårkväll blev det festande för vår del. Skitskoj hade vi!

Jag och Alex gick ner till Sara & Lina (mina grannar) vid nio och vi satte igång förfesten med lite najs musik och roliga klipp på youtube. Anton var också med och en kille som heter Isak :) trevlig norrlänning! :)

Vid halv tolv åkte vi taxi ner till stan och gick till Donna Gina. Där var helt fullsmockat med folk så vi fick stå upp vid ett bord nära baren, det var så trångt så man knappt kunde röra sig .. :p något senare började folk försvinna därifrån - eftersom det var öja (ett annat uteställe i ystad). Vi ville inte dit. Inte lönt att lägga pengar på något uteställe i Ystad. Sorry, men jag nöjer mig inte med det nästbästa, donna är gratis så det går an.

Vid halv ett ungefär gick vi från Donna för att se vad som hände på stan och KANSKE bara kanske gå in en sväng på bar a bar, fast att vi inte ville betala för att gå in där heller. Vi kom fram och det var HELT DÖTT. Jo men visst, där var ju stängt. Bra koll vi hade då.

Vi avslutade i alla fall vår kväll på Max, där det blev en burgare och lite vatten :)

Idag har jag varit uppe relativt tidigt och åkte till Burlöv center med mina föräldrar och min syster. Först skjutsade vi Alex till entré eftersom han skulle jobba :)

På burlöv center köpte jag en trenchcoat på cubus, ett hallonrött linne på gina tricot, en smaragdgrön kjol på h&m på rea för 50 spänn(!), ett par runda solbrillor på tiger och ett colour shine & protect gloss boost serum från gliss på h&m.

Bilder kommer senare :)


Nu ska jag se big brother och kanske även lite special victims unit på kanal 9. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0