TORSDAG 14 APRIL

14 April och min kära mor fyller år idag :) grattis!
Idag har jag inte gjort alltför mycket, sovit länge och ja, det var nog allt.
Min dator har börjat klydda igen, den var rejält seg direkt efter att jag fått tillbaka den från servicen så nu får jag lämna in den igen. De bytte ut hårddisken sist och min gissning är att hårddisken de ersatte min gamla med är en gammal eller åtminstone sämre än den som satt i från början för såhär jäkla seg har den aldrig varit och allt bara fuckar hela tiden så jag har haft den avstängd nu den senaste veckan därav dålig uppdatering här på bloggen!
I alla fall.. dagens planer består av en skogspromenad med min mamma när hon kommer hem :)
That's all för nu :)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0