Goder afton

Hallelåsan :) Hemma från jobb igen och är nu mycket trött!
Nu ikväll händer inte alltför mycket, Alex ska ringa när han är klar med sina skoluppgifter och imorgon ska jag träffa Josse :)
På måndag har vi inventering på jobbet och jag upptäckte idag när jag kollade på schemat att jag ska jobba mellan 7 och 21.15 den dagen, kuuuuul! Plus att jag har stängning nu på lördag och jobbar till 20.45 på söndag, tre kvällar på rad, snacka om att jag kommer vara totalt slutkörd :O Men sen jobbar jag bara några dar till i den veckan och därefter åker jag till Norrköping och då får jag vila upp mig i två veckor :)
Nu ska jag bara ta det lugnt :) See you later aligator ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0