J E R S E Y S H O R E




















weheartit

Jag måste erkänna att jag blivit lite hooked på Jersey Shore. Egentligen en riktig skitserie, meningslös och hela den biten MEN ack så roligt. Drama, drama, drama! Det var likadant med Kungarna av Tylösand förra året, jag lovade mig själv att aldrig börja gilla serien och vad hände!? Jo, precis samma grej. Jag blev helt fast. Samma sak med Big Brother, helt fast!  Varför faller jag för rena skitserier? Det är frågan egentligen. Men det är nog faktiskt så att det är all dramatik som lockar, för tänk vad dramatiska folk kan vara över ingenting egentligen :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

J.S. is the shiiit :D Älskar dom, snoookie och Jwwow e mina faves ;D

2011-08-25 @ 17:28:17
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0