Nackspärr vare här!

Usch ja, nu har jag suttit framför datorn ALLTFÖR länge känner jag. Min nacken har gjort sig påmind ett antal gånger och jag har försökt massera och liksom knåda min egen rygg och nacke men det går inte sådär superbra om jag ska vara ärlig.
Mitt lilla bloggprojekt har kommit en bit på vägen i alla fall, jag har hunnit beta av bilder av de flesta stora märkena men har en del kvar. Förhoppningsvis blir det kul läsning och titt av bilder för er läsare när jag väl får upp det här på bloggen :)
Nu ska jag ge mig själv lite nackmassage och slänga mig på sängen framför tvn, lazy, oh yes!
Puss & Kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Amanda!

Jag går en grundkurs inom inredning hos Moveme. Det är tio lektioner du får tillskickade efterhand som du blir färdig. Den kostar 5000 kr och än så länge är jag nöjd! Du hittar mer information på moveme.se



Kram Jennie

2011-08-27 @ 09:42:49
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0