ninjadogz


weheartit.com


Gooodmorgon! Fast det är inte en särskilt god morgon egentligen, den här tjejen ska ju åka tillbaka till Skåne imorgonbitti. Självklart ser jag hemskt mycket framemot att träffa mina föräldrar, min syster, mormor & morfar, Josse & mina andra vänner! Men samtidigt vill jag inte åka härifrån och lämna Alex.

Idag har vi gått upp tidigt, eftersom glaspojken kom och skulle fixa fönstret, det är ett företag som heter samglas som ska fixa det, vilket jäkla namn va!? SAMGLAS... Kastar man om de sista bokstäverna lite så blir det ett helt annat ord och imorse när vi öppnade dörren och han stod utanför blev jag lite konfunderad varför det stod samlag på hans tröja, jag var ju fortfarande lite sömnig så när jag öppnat ögonen ordentligt kunde jag utläsa att det stod SAMGLAS och inget annat snusk! Haha.

Alex har gått iväg på lektion och kommer tillbaka vid femtiden, strax efter. Därefter ska vi ut och äta på någon restaurang, eftersom det är vår sista kväll nu på två veckor! Någon som har några bra tips på restauranger i Norrköping?

Glaspojken skulle komma tillbaka vid lunchtid så jag tycker han borde komma nu snart så jag kan göra vad jag vill sen och slipper sitta och vänta på honom!


That's all for now, folks!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0