Nu när du gått


bild sen någon helg sen




Gårdagen bjöd på regn, regn och åter regn, flera liter. Flera ton säkert. Skulle ut till stan men det sket sig efter hundra meter när mina tygskor var genomvåta, då beslutade jag mig för att vända om och gå hem igen, Alex gjorde samma sak! Han skulle egentligen på någon aktivitet med skolan men det blev inget av det heller pga skitväder.

Istället satt vi inne i vår lilla etta och tittade ut på vädret, när regnet avtog lite promenerade jag till lidl som ligger ett stenkast härifrån och köpte lite mjölk och andra nödvändigheter. Alex lagade god middag som bestod av kebabkött och pommes :)

Hela dagen idag har det varit uppehåll, inget väder att hurra för direkt men inte så mycket regn heller. Vi har suttit inne, glott på burken, sovit, städat lite och käkat lite god frukost. Ikväll är Alexander iväg på fin middag med skolan och jag har käkat fin middag här hemma i form av en gyrosrulle från kungskebaben som hittills är den godaste rullen i stan :)


Nu ska jag städa upp lite och diska och sen bara ta det lugnt :) Alex kommer nog inte förrän inatt nån gång! :)


Puss&Kram!




Kommentarer
Postat av: Fassan

Lidl vad är det?? Nån skoaffär??

2011-08-22 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0