Rooftop

Goddagens på er!

Idag började Alex skolan och jag sov lite längre:) till tio typ. Nu har jag precis strukit lite skjortor och varit uppe på taket och kollat ut över staden, det är soligt och fint här i Norrköping, lagom varmt och ljusblå himmel!


Senare ska jag sticka in till stan och kolla lite, kanske handla något. Vi får se. Vi behöver krokar till kökshanddukarna i köket så det hade jag tänkt leta efter :) Kanske sticker ut till Hageby centrum till och med, ett jättefint köpcentrum här i stan!


Nu ska jag stryka klart, ställa i ordning lite mer här och sen hoppa in i duschen och bege mig till stan, kanske käka lite lunch innan dess! :)


Uppdatering kommer senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0