thursday

Hej. NU är jag redo för att gå till jobb, tröjan är på, byxorna är på och flätan är flätad i håret. Nu fattas bara strumpor, man kan ju inte vandra omkring strumplös på jobbet. Hur skulle det se ut ^^.
Idag regnar det igen, så himla trist. Jag blir så nedstämd av mulet väder. Hoppas på att solen tittar fram snart. Det märks att det verkligen börjar bli höst nu. Det syns på något vis om man bara tittar ut genom rutan, inte pga regnet, nej, det är något annat som gör att man ser det. Vad vet jag inte. Det är något abstrakt. Man bara vet.
Nu ska jag åka till jobbet, finns ändå inget att göra i detta skitvädret. Jo, sitta inne o deppa. Men då är det bättre att åka till jobbet och träffa lite förhoppningsvis glada människor :)
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0