Tuesday

Då var det tisdag igen, jajemän! Har precis varit ute och kört, skjutsat morfar :) jobb väntar mellan fjorton och nitton.
Bara 13 dagar kvar tills jag åker till Norrköping igen, tiden kääääänns lååååång!
Igår var jag och Josse i Lund, lämnade tillbaka några böcker Alex lånat på universitetsbiblioteket för ett tag sedan. Sen shoppade vi lite, såg en blodig uteliggare utanför subway, köpte macka på subway och gick Långt, långt, långt ifrån blodgubben för att inte tappa aptiten. Usch! Det hade nog varit bråk mellan fyllegubbarna i stan verkade det som för polis och vakter kom till platsen.
Sen klyddade skånetrafiken som vanligt. Den dagen tågen går i tid och utan att stanna för stoppsignal var tionde meter, den dagen vet jag inte vad jag gör men jag kommer bli rejält chockad för det har inte hänt de senaste fem åren..
Till slut kom vi i alla fall hem till Josse, lagade lite pannkakor, mums, och tittade på katter på internet. Jag och Alex ska eventuellt skaffa oss en liten källing, men vi får se hur det blir. Allting måste ju klaffa såklart, en katt lever ganska länge så man kan liksom inte bara ge upp efter ett år eller så, haha.
Nu ska jag käka lite frukost för det gjorde jag inte innan jag körde! Sen blir det jobb klockan två som sagt.
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0