tusan också!

Har gjort av med min datorsladd till digitalkameran så alla bilder jag tagit med den är fast i kameran :O Alex har inget minneskortsuttag i sin dator heller, åh. Nu måste jag ta bilder med min crappy mobilkamera! Hade ju tänkt visa er lite grejer jag köpt idag, har köpt tre tröjor på cubus (guuud vad cubus är bra häruppe, nere i Skåne hittar man nästan aldrig något) Har även köpt hårfärg - kopparröd som vanligt, två halsband på lindex och ja, det var nog allt!

Nu spelar grannen digeridoo eller nåt låter det som och borrar i väggen, stöööörig! Vår ena granne smäller jättehårt i dörren flera gånger om dagen, han borde akta så inte väggarna rasar ihop :O och någon har förstört vår ena grill uppe på takterassen, dummisar alltså. Jag kanske ska sätta upp en angry note ;) haha. Vi får se... och kanske en i hissen också om att folk borde använda deodorant OCH duscha, lite då och då, för nästan varje gång jag går in i hissen luktar det kiss blandat med svett, skitäckligt!


Det var allt för mig :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0