Uppfinnarjocke


Där står han och ser ond ut och inte nog med det, full och odräglig är han också! Ja, jag pratar om korgen!




Buuuh. Jag måste tvätta ikväll. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Varför kan inte kläderna bli rena utan att man måste tvätta dom? Det undrar jag!

och varför kan inte grejerna som ligger överallt plocka upp sig själva och ställa sig i ordning, det undrar jag också. Konstigt. Med dagens teknik vore det väl inte för mycket begärt? Någon borde uppfinna sådana smarta grejer istället för att uppfinna en massa andra onödiga grejer.

Tacka vet jag kläder som tvättar sig, stryker sig, hänger sig och inte lägger sig på golvet och överallt. Där har ni en uppfinning av bästa sort. Jajemän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0