Datorn ut genom fönstret


Maui trasslade in sig i sitt garnnystan ^^


Jag en dag i veckan


Jag gjorde smörgåstårta till Alex som födelsedagsmiddag i efterskott :) Han blev väldigt glad!


Jag & Maui :)


Me, doing some stupid grimace ^^


Alex pratade med en klasskompis i lördags när vi var på fest hos Mange :)


Maui sover på datorstolen, ett av hennes favoritsovställen!


Jag på fest i lördags


SNÖ! :D inte mycket men ändå!


Kisen ligger och sover på mina ben :)


SNÖ SNÖ SNÖ :)




HEJ på er!


Satt precis med postens certifieringsprov, sånt man måste göra för att få lämna ut post - som jag gör på ICA. Det var 49 frågor och när jag svarat på fråga 48 klickar jag på pilen vidare och vad händer? SKITEN HÄNGER SIG. Så jag har suttit typ en halvtimme med provet och så lägger det av och det är bara att börja om.... KUL! Verkligen.

Så nu tar jag en paus och försöker lugna mig lite, är inte detta så himla irriterande? Bland de mest irriterande sakerna i världen.

Ikväll kommer min familj hit :) ska bli kul, senast mina föräldrar var här var ju i somras när de hjälpte oss med flytten. De har med andra ord inte sett hur fint vi fått i lägenheten sen dess - ny färg på väggarna, tvn som numera hänger på väggen och ja, att vi har städat upp här så det bara är väldigt allmänt fint!


Katten ligger just nu och sover och utanför fönstret ser det ganska dystert ut, trist period på året. Mysigt med alla ljus och så men så himla mörkt och det blir ju mörkt ute redan vid tre - fyra tiden på dagarna. Tråkigt!


På söndag åker jag och familjen tillbaka till Skåne och lämnar Alex & kisen häruppe :( men sen söndagen en vecka senare kommer även de till Skåne och firar jul & nyår!

Nu ska jag ta nya tag och klara det där s-tans provet! :P


Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0