På sistone

Hej! Har inte blivit så mycket bloggande på sistone, när jag var i Skåne jobbade jag mest och var sjuk så då blev det inte så mycket av bloggen och när jag sen kom upp här förra lördagen så ville jag ju vara med Alex såklart :) så ni förstår nog varför bloggen legat lite på hyllan på sistone!

Vad har då hänt sen sist?

- Jag har köpt ny telefon, en HTC Chacha, real nice!
- I lördags överraskade jag och Alex klasskompisar honom med en överraskningsfödelsedagsfest :) Väldigt uppskattat!
- Jag har varit sjuk, förkyld; ont i halsen, ont i foten, hosta, snorig osv.... och feber.
- Jag har julpyntat lite här i Norrköping


Vet inte om det hänt så mycket mer. Men idag håller jag i alla fall på och söker jobb häruppe, får se om någon nappar, vill ju gärna ha ett jobb häruppe till efter jul! Men vi får se hur det går med den saken.... det är inte det lättaste!

På fredag kommer mina föräldrar och min syster hit och hälsar på oss, ska bli skoj :) så idag ska jag städa upp ordentligt och ställa allt i ordning nu när vi äntligen fått upp tv-väggfästet och även tvn :)

Nu ska jag fortsätta med disken och hoppas på att Alex kommer hem lite tidigare idag :) han har mycket i skolan nu!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0