BILLIGT!



Det är sällan man hittar fynd som detta. Denna underbara kavaj som jag suktat efter i flera månader - sen första gången jag såg den - kostar nu 39,50 kr på hm.com, finns kvar i strl. 40 och 42. SKYNDA, FYNDA. Jag klickade precis hem en. Helt amazing billigt!:)

Ibland kan det löna sig att vänta... som diademet jag köpte på monki i göteborg. Hittade det, provade det, stod att det kostade 40 kronor och när jag kommer till kassan visar det sig att de glömt att reamärka det, 10 spänn fick jag betala. Jag måste erkänna att jag ofta har sån himla tur. Som armyjackan jag köpte på lindex som de också glömt märka, skulle ha kostat 400 spänn och jag var verkligen beredd att betala det, när jag kommer till kassan upptäcker tjejen i kassan att den är prissänkt till 100 spänn. Haha. Ibland är livet bra härligt.

 

Anyway.. skynda in på hm.com om ni gillar denna kavaj lika mycket som jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det går inte att fynda något som inte finns i rätt storlek.

2011-02-21 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0