Converse




Kvallen blev ju inte LITE kass på denna egengjorda bild men ni får nöja er och istället hjälpa mig bestämma vilken färg jag ska ha på mina converse utan skaft. Jag tänkte beställa typ tre par från USA, blir sååå mycket billigare och jag har hjälp av min kusin dessutom (när jag väl kommer till skott och bestämmer mig) eftersom jag är så dum på sånt här med att beställa över internet :O


Jag är i alla fall sugen på ett par röda - men ska de vara oxblod eller vanliga röda? Sen tänkte jag mig ett par vita och så hittade jag precis de superfina ljusgula eller lemonade som de heter enligt converse. Fina va?

Vilka färger tycker ni? De med stjärnorna är ju också toppenfina! :O svårt val alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0