Första tisdagen på länge


Baddräkter från "we are handsome" finns att köpa på net-a-porter.com







Hej på er.
Det har varit hemskt dött här på sistone, jag veeet! :/ Jag har faktiskt haft en hel del att göra.
För det första har jag jobbat en del och när jag varit ledig har jag spenderat hemskt mycket tid med Alexander. Jag har även skjutsat morfar till träningen och till andra grejer som han behövt skjuts till så därmed har jag haft hans bil en hel del och därmed ganska mycket större frihet än vad man har när man måste ta tåget överallt. Jag har kört till Alexander i Skurup, vi har varit i Malmö och Lund och sådär :). Det har varit mycket kul på sista tiden.



Igår var det alla hjärtans dag och ska  jag vara ärlig så tycker jag att den dagen är lite smått överskattad. Vi lägger mer tyngd vid våra anniversaries och gör något speciellt av andra dagar som är speciella för oss och inte resten av världen!:)
Vi hade i alla fall en trevlig dag, jag var ledig och så även Alexander. Vi gick lite i stan i Ystad, Alexander fick en fin t-shirt av mig från MQ, han betalade mina strumpbyxor och en rouge till mig eftersom vi varit lite fantasilösa, hehe.


Idag ska jag jobba från två till kvart över nio - men det gör ingenting för imorgon är jag ledig och resten av veckan också! Sen på fredag åker jag och Alexander till Göt-la-borg! :D för att se Robert Gustavsson på lördagkvällen, på söndag åker vi hem igen!:) Ska bli härligt med en weekend i storstan!:)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0