heluuusan



HEJ PÅ ER.
Hemkommen från Skurup sedan en stund tillbaka. Fick ta bilen igårkväll så att jag kunde hinna i tid till boxningen igår. Kände inte alls för att gå och träna men när vi väl var igång så var det kul som vanligt! :)

Kvällen avslutades med lite pepsi framför en bra film som heter "Shelter", skitbra var den. Sen somnade vi, både jag och Alex :) vaknade vid nio imorse och vid tolv körde jag till Ystad.

Klockan två ska jag jobba och slutar inte förrän kvart över nio. Imorgon ska jag jobba mellan 9 och 15 och till helgen hoppas jag på att det blir lite festligheter, länge sen vi festade så det känns som om det är dags!


Åh, palla att jag är så jäkla seg i huvudet idag :( känns som om jag kommer somna på jobbet, fast det lär jag inte göra för jag kommer förmodligen stå upp i förbutiken hela tiden och det är nog en del kunder dessutom så det blir nog lite svårt att somna där i allt ljud :P som tur är!


Ikväll ska jag i alla fall se cougar town, the middle och big brother :) kulkulkul!


Men nu ska jag ta och ge mig iväg strax :) skriver  kanske en liten rad ikväll när jag kommer hem.. om jag inte somnar! :) PUSS


bilden är tagen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0