I can't lie, you're on my mind, stuck inside my head


weheartit


För tillfället sitter jag och lyssnar på lite najs musik på spotify, Daniel Adams-Ray bara växer och växer i mina öron för varje gång jag lyssnar till hans ljuva stämma. Helt underbar platta - "svart, vitt och allt däremellan" LYSSNA PÅ DEN om ni inte redan gjort det. Jag var ju och såg honom i början på Januari också, verkligen den kortaste konsert jag varit på men också en av de bästa musikmässigt, toppenbra live. Han slår dock inte 50 cent som jag såg när jag var fjorton år och jag & Connie gått och längtat och suktat efter en av hans konserter hur länge som helst. Åh, det var också helt amazing.



En annan bra låt som jag lyssnar på just nu är "I can't lie" med Maroon 5. Superduper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0