There's gotta be a little rain sometimes




Åh, nu börjar jag få "resfeber" hahaha. Ja, jag ska ju bara till Göteborg men det ska faktiskt bli otroligt skönt att bara åka iväg över helgen, länge sen vi var iväg någonstans. Härligt! Vi ska bo på vandrarhem, luncha på mitt favoritpastaställe i Göteborg och se Robert Gustavsson live inne på Liseberg. Ska bli skoj!

Jag ska dessutom försöka få med mig ett fint foto hem att skicka in till trafikverket så jag kan få mitt körkort. Jag har liksom skjutit lite på fotot eftersom jag tycker att expert tar extremt dåliga foton, kvallen är sämst och jag ska ändå ha kortet i typ 10 år (!?) så då måste det ju vara någerlunda fint!:) Jag har tagit reda på att det finns två fotoautomater på centralen i Gbg så där tänkte jag ta min bild en gång för alla.


GUD VAD MYS DET SKA BLI MED EN HEL HELG I GÖTET. ÅH.  :D på fredag vid ett tiden åker vi från Malmö. Iiiiiiiiih!




I beg your pardon? I never promised you a rosegarden
Along with the sunshine - there's gotta be a little rain sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0