Today's





HEJ VÄNNER. Idag har jag varit uppe i ottan och skjutsat min syrra till skolan och därefter morfar till sjukan :) var hemma igen vid nio och då gick jag och lade mig för lite välförtjänt sömn. Jag sov en bra stund (till två (!)) och därefter hoppade jag i duschen, gjorde mig klar och stack till Josse :) vi var först hemma hos henne eftersom hon gjort om lite på sitt rum och jag tyckte det var kul att få se och sen tog vi bussen till stan där vid besökte H&M och sedan tog en fika på espresso house :) trevligt!:)


Vid sju var jag hemma igen och för en stund sedan käkade jag middag med familjen; BBQ kyckling och ris :) gott.


Nu ikväll ska jag städa så här är fint när jag åker till Göteborg på fredag och sen ska jag packa min väska och även fortsätta på mitt lilla paljett-t-shirt-projekt. Kommer visa er så fort den är klar men det tar banne mig tid att sy fast en miljard minipaljetter på en tröja. Men det blir fint!:)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0