torsdag

Den senaste veckan har inte varit något bra alls. Egentligen är det inget särskilt som gjort den dålig mer än folks otrevliga sätt i allmänhet, vart man än vänder ser man en sur jäkla människa. Börjar tröttna på sådana människor. Man blir själv på så dåligt humör.
Men i alla fall. Jag har hunnit med en del saker ändå. Mest har jag jobbat men även en del kul grejer har hunnits med:) Jag & Alex var i Malmö igår efter att jag jobbat. Jag fick med mig en stickad tröja från bikboksrea med mig hem, 299 var ordinariepriset och jag betalade 99 kr. Hemskt bra pris tyckte jag.
Idag jobbade jag igen trots att jag inte mår så bra idag, har börjat få halsont och känner mig febrig och sådär.
Men men, vad ska man göra?
Jag har i alla fall varit nere i stan en sväng också, hittade en vanlig basic långärmad tshirt på h&m i svart och en fin tunikagrej från kappahl.
Nu har jag precis beställt en alla hjärtans dag present till min pojkvän :) Hoppas på att han blir nöjd!:)
Ska gå och städa nu, sen kommer Alexander hit och dessutom fyller min pappa år idag så det blir nog inte så mycket mer uppdatering idag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0