upp & iväg!

Jag har blivit helt besatt av denna lila färg, så himla fin! Denna väskan hittar ni på net-a-porter.com och är av märket Nancy Gonzales







Nu ska jag bege mig till ICA Kvantum, för ett jobbpass. Känner mig allmänt seg i huvudet så vi får se hur kul det blir att jobba så länge idag, haha.
 

Ikväll får ni eventuellt en liten inspirationsbild med lite fräscha plagg och eventuellt lite andra bilder, vi får se om jag hinner. Ska fortsätta på mitt lilla projekt när jag kommer hem nämligen. Mitt projekt består av att göra om en vanlig grå oversizad tee till en lite roliga tshirt, jag syr fast paljetter på den så att det ser ut som en ficka, vet inte hur det kommer bli ännu men jag tror det kommer bli ganska fint faktiskt. Vi får se, resultatet kommer upp så småningom!:)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0