Daniel Adams-Ray

Bild 1 föreställer förbandet Professor P, en rappare
de andra två bilderna föreställer självaste Daniel Adams-Ray! Coolt. Såhär såg det alltså ut på kb i fredags!:)
Jag ska berätta för er lite om konserten.. vi kom dit runt halv elva, kb öppnar 22.00. Skitmycket folk, fulla som as. Jag & Alexander var dock nyktra eftersom vår musiken var huvudsaken denna kväll, tog oss en cider när vi kom in dock, chill.
Sen stod vi och väntade, pratade, kollade runt, tittade på folk osv, sånt man gör liksom.
Lite över elva gick förbandet på, säkert skitduktig  men eftersom det var så mycket ljud runtomkring hörde man liksom inte vad han sjöng så det var nog inte riktigt rätt plats att lyssna på honom. Men han var duktig i alla fall.
Typ 20 min spelade han och därefter blev det tyst en stund. Sen gick Daniel Adams-Ray på och körde på som fan. Skitbra, lika bra live som på skiva. Toppen tyckte vi.
Efter ca 30 minuter hade han inte ens spelat alla låtar och tackade för sig. Vi tänkte att: han kommer på igen och kör några låtar till.
Men nej, efter det blev det tyst och en tjej kom upp på scenen, släckte ner strålkastarna, rullade ihop sladdar osv. folk stod och skrek: "en gång till, en gång till!" men det blev ingen gång till.
Musiken får absolut toppbetyg, skitbra var det men gud vad besvikna vi blev på att det bara varade i 30 min :O och det var vi nog inte ensamma om! Tur att vi inte köpte biljetter för typ 500 spänn för då hade jag blivit arg. Biljetten kostade ju bara 180 så man kanske inte ska förvänta sig mer!? haha.
Men han är definitivt värd att se live!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0