Du kommer aldrig mer bli tjugofem, fem, fem, tjufem!

Dagen har inte bjudit på alltför många äventyr, lämnade av Alexander på stationen innan vid tre. Slängde ihop en pannkakssmet tillsammans med min pappa som vi ska äta ikväll :)
För övrigt ringde de från jobbet för en stund sen och jag ska jobba mellan 15 och 19 imorgon.
Annars känner jag mig pigg och glad idag, det blir ju konsert på fredag och förmodligen fest på lördag och det ser jag mycket framemot!:)
Och nu när jag ändå är igång och skriver kan jag passa på att berätta att jag & Maria (min pojkväns brorsas flickvän) ska börja på powerbox :) varje måndag :) ser mycket framemot det. Hon var där i måndags, inte jag dock men hon tyckte det var kul och då litar jag på det, hehe.
Känns bra att vara igång igen och träna.
See you laterzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0