I bought myself a furry coat

Besökte Malmö idag i sällskap av Josefine :). Vi var borta på högskolan eftersom hon börjar där imorgon och behövde veta hur man hittade dit :)
Vi gick även en runda på stan och inne på monki föll jag pladask för en jacka. Jag har kikat på denna pälskreation flera gånger tidigare men tusen kronor för den tyckte jag var lite för mycket. Jag blev väldigt paff när jag upptäckte att den var på rea på halva priset = 500 kr.
Jag provade den och den var hur fin som helst och efter det kunde jag inte sluta tänka på den. Vi fortsatte framåt och jag fick någon timme på mig att fundera - sen gick vi tillbaka och jag köpte den!
Än har jag inte ångrat mig! En heeeelt perfekt pälsjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0