Jag älskar posten

Framsidan av tröjan
...och baksidan!
Goddagens på er. Förväntade mig ingen tröja idag eftersom jag fick ett mejl den 11 att det kunde ta 5-7 dagar i leveranstid. Postbilen åkte förbi och jag svor lite över att "jag kommer inte få tröjan den här veckan heller!"
Gick ut till postlådan utan några som helst förväntningar och ser direkt det något tjockare brevet med tryck på, eftersom jag beställt från spreadshirt tidigare så vet jag hur deras förpackningar ser ut. Jag blev helt överlycklig och inte nog med det så vinkade min granne till mig - min dag är gjord! :D haha
Visst är min tröja fin!? :) I love it!
Klockan tre ska den här kvinnan jobba och därefter åker jag hem till Alexander.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0